Meniu Uždaryti

Nemunas, Atmata 2019

Pirmas etapas.

Nemuno/Atmatos etapas yra tradicinis LSL etapas. Tikriausiai nebuvo metų, kad čia nebūtų organizuotas čempionato etapas. Vieta žuvinga ir įdomi. Dauguma dalyvių šią vietą gerai žino, tačiau čia yra upė. Todėl čia viskas greitai keičiasi. Niekada nebus taip kaip metais anksčiau. Visada reikės naujos strategijos.

Taip pat čia žvejojant reikia žinoti kelis labai svarbius dalykus. Pirma – būtina žvejo mėgėjo kortelė (L10) suteikianti teisę žvejoti Nemuno deltos regioniniame parke. Antra- čia pasienio ruožas, būtinai reikia turėti leidimą būti pasienio ruože.

Pasiruošimą etapui pradėjome nuo treniruočių. Du ekipažai visą savaitgalį ieškojo kibiausių vietų. Vieną dieną tikrinome Atmatą, o kitą Nemuną. Žemyn nuo Rusnės tikėjomės rasti aktyvių ešerių, o Nemune šapalų ir starkių. Plaukiojom, ieškojom ir vakare susėdę prie laužo bandėme viską apibendrinti. Sodyba, kurioje apsistojome, buvo šalia Pakalnės upelio. Žiūrint į nuostabų upelį neatlaiko mūsų nervai, pasiimam spiningus ir einam pasivaikščioti. Valandėlę pažvejojom, turėjom kelis kibimus, vieną šapaliuką ištraukėme. Vakaras puikus, kompanija šauni. Kitą dieną treniruotė buvo trumpa. Didelis vėjas pakoregavo mūsų planus. O dar laukė ilga kelionė namo.

Į etapą atvažiavome ketvirtadienį todėl dar dvi dienas galėjome skirti treniruotėms. Žinoma labai įdomu pasižiūrėti kur žvejoja kiti ekipažai. Treniruočių metu pagavome gražių starkių ir puikių ešerių. Taigi nuotaikos buvo geros. Nekantraudami laukiame pirmojo etapo starto. Mūsų stovykloje nuostabiai kvepia ruošiamas maistas, skamba gitara ir aidi juokas. Nuotaikos puikios. Laikas iki starto neprailgsta.

Iškilmingas atidarymas, paskutiniai paruošiamieji darbai ir einame į valtis. Duodamas startas ir pasileidžiame į pačias geriausias vietas. Šis etapas labiausia sudėtingas mūsų naujokams. Ekipažas Plėšrūnai MG susidūrė su techniniais nesklandumais, Plėšrūnai RT sugebėjo nuskandinti spiningą. Tačiau žiūrint į rezultatus matome, kad visi pagavome. Tačiau svoriai nėra geri. Dar vienas ir svarbus momentas yra tas, kad etapo metu abi dienas turime pagauti vienodai gerai. Jei pirmą dieną svoris geras, o antrą ne – bendras rezultatas bus labai vidutinis.  Pirmos dienos mūsų ekipažų rezultata: Plėšrūnai I – 0,778kg užima 42 vietą; Plėšrūnai II – 1,306kg užima 38 vietą; Plėšrūnai JV pagavo 0,624kg ir užima 46 vietą; Plėšrūnai RT – 2,300kg užima 26 vietą; Plėšrūnai MG – 0,314kg užima 47 vietą.

Antrą dieną visiems sekėsi daug sunkiau. Ešeriai maži, o starkiai atsisako kibti.  Antros dienos rezultatai: Plėšrūnai I – 0,936kg užima 35 vietą; Plėšrūnai II – 0,096kg užima 47 vietą; Plėšrūnai JV pagavo 1,672kg ir užima 23 vietą; Plėšrūnai RT – 0,264kg užima 44 vietą; Plėšrūnai MG – 0,406kg užima 42 vietą.