Meniu Uždaryti

Avilys, 2019

Antras etapas.

Avilys – nuostabaus grožio ežeras.  Šiame ežere yra net 31 sala. Kranto linija labai vingiuota. Dugno reljefas labai įdomus, ypač spiningautojams. Čia galima rasti kalniukų apaugusių augmenija kur labai mėgsta slėptis lydekos. Taip pat šiame ežere yra duobių, kurių gylis siekia 13 metrų. Tokiose vietose slepiasi gražūs ešeriai. Ežeras gerai žinomas spiningautojams, nes čia vyksta daug varžybų.

Šiam vandens telkiniui skyrėme daug laiko. Vienas mūsų ekipažų ežere treniravosi beveik visą savaitę, o įpusėjus savaitei prisijungė dar pora ekipažų. Galvojome, kad per varžybas gaudysime lydekas, bet karšta vasara įkaitino vandenį taip, kad lydekos nusprendė nuo mūsų pasislėpti. Pagavom jų, bet dydis mūsų netenkino. Su ešeriu reikalai geresni. Tikrinam sėklius – ešeriai kimba, bet maži. Gyliuose ešerys didesnis, bet jo kibimas labai trumpas ir nepastovus. Buvo laikas, kada ešeriai sukildavo ir pradėdavo aktyviai medžioti vandens paviršiuje. Dar pastebėjome, kad mikro masalų neatsisako dideli karšiai ir raudės. Aišku tai nėra mūsų tikslas, bet labai įdomu. Per treniruotes surinkome labai daug informacijos. Liko viską apibendrinti ir tinkamai susidėlioti. Šiek tiek planus gadino pasikeitęs oras – didelės bangos ir gūsingas vėjas. Tačiau orų prognozės varžybų savaitgaliui orą žadėjo gerą ir ramų. Liko klausimas kaip tokie pokyčiai paveiks žuvų aktyvumą.

Varžybos buvo labai įtemptos. Pagrindinis ežero bruožas, kad jame yra plėšrūnų suaktyvėjimo laikas. Treniruočių metu pastebėjome, kad ešerių kibimas labai priklauso nuo laiko. Nesugebėjome atrinkti kokiu laiku jie būna aktyviausi, tačiau žinojome, kad geriausia pagaus tas ekipažas kuris tinkamoje vietoje išlauks kibimo. Bandėme nuspėti kada bus aktyvesnės lydekos, o kada ešeriai. Pasibaigus pirmam turui ir pakalbėjus su kitais ekipažais supratome, kad mūsų mintis buvo teisinga. Daug kam rezultatą nulėmė paskutinis pusvalandis. Pirmos dienos, mūsų ekipažų rezultatas: Plėšrūnai I – 23 vieta; Plėšrūnai II – 43 vieta; Plėšrūnai JV – 12 vieta;Plėšrūnai MG – 31 vieta; Plėšrūnai RT- 47 vieta.

Antrą dieną planai panašūs kaip ir pirmosios. Užsiimti mūsų atrastus taškus ir kantriai aplink juos žvejoti. Labiausia tikimės gražių ešerių, bet ešeriniuose taškuose labai pradžiugina užkibusios lydekos. Lydekos buvo labai neaktyvios. Daug tuščių kibimų, daug perpjautų gumų. Labai džiaugiamės Plėšrūnai JV ekipažu, kurie antrą dieną užėmė 9 vietą. Šis ekipažas per paskutines minutes pagavo tokių gražių ešerių, kad sugebėjo svorį  padidinti nuo kelių šimtų gramų  iki 2,460kg. Antros dienos rezultatas: Plėšrūnai I – 24 vieta; Plėšrūnai II – 46,5 vieta; Plėšrūnai JV – 9 vieta; Plėšrūnai MG – 23 vieta; Plėšrūnai RT- 44 vieta.