Meniu Uždaryti

Kauno marios, 2019

Ketvirtas etapas.

Kauno mariose žvejojame dažnai todėl žinome kaip čia viskas greitai gali pasikeisti. Vieną dieną čia gali puikiai kibti starkiai, o kitą dieną – ešeriai. Iš sportinės žūklės pozicijų telkinys tikrai įdomus. Plotas didelis, perspektyvių vietų daug. Žuvų įvairovė taip pat labai didelė. Ešeriai, starkiai ir lydekos – tai pagrindiniai plėšrūnai, kuriuos varžybų dalyviai bandys sugauti. Čia galima pagauti gražių salačių ir net šamų.  Pirmų treniruočių metu pastebėjome, kad starkiai geriau kimba anksti ryte švintant, dar neprasidėjus varžybų valandomis. O dieną ir vakare kimba pavieniai maži „vilkiukai”. Lydekų Kauno mariose yra, bet jų tikslingai negaudome. Jas pagauname tik kaip atsitiktinį laimikį. Mūsų treniruočių rezultatai padėjo apsispręsti ką mes per varžybas gaudysime. Per kelias dienas radome gerų vietų, kuriose buvo gražių ešerių. Tačiau juk čia žvejyba ir visada lieka tikimybė, kad ešeriai iš mūsų vietų pasitrauks. Taip pat ne maža tikimybė, kad savo vietose galime rasti kitų ekipažų valtis.

Kaip visada prieš etapą būtinai turi kardinaliai pasikeisti oras. Na negali viskas būti paprastai. Orų prognozės šiek tiek neramina. Vėjas, bangos  ir lietus planuojamas visą pirmą turą. Nežinia kaip tokios permainos gali pakeisti žuvų elgesį.  Jau netrukus, po starto, mes sužinosime, kaip ešerių kibimą paveikė toks staigus orų pasikeitimas. Netrukus duodamas startas ir visi leidžiamės į suplanuotus taškus. Stengiamės per daug vienoje vietoje neužsibūti. Vieni mūsų ekipažai nusprendė ieškoti starkių, o kiti tikėjo, kad su ešeriais viskas bus stabiliau. Šios varžybos ypatingai svarbios ekipažui Plėšrūnai I. Prastas pasirodymas garantuotų iškritimas iš keturiasdešimtuko, o tai reiškia, kad reikėtų dalyvauti atrankoje į 2020 metų čempionatą. Plėšrūnai JV ekipažo reikalai daug geresni. Jiems kelias į 2020 LSL čempionatą atviras, o kitiems ekipažams, nepriklausomai nuo šio etapo rezultato, teks dalyvauti atrankoje. Taigi pirmą dieną ekipažas Plėšrūnai I turėjo labai pasistengti, o jiems labai padėjo Plėšrūnai JV. ešerius radome tose pačiose vietose kaip ir per treniruotes, bet dydžiai buvo mažesni. Tik po pirmo turo supratome, kad mūsų rezultatai ne tokie ir blogi. Plėšrūnai I – 2,762kg, 20 vieta; Plėšrūnai II – 0,682kg, 43 vieta; Plėšrūnai JV – 3,468kg, 10 vieta; Plėšrūnai MG – 1,402kg, 34 vieta; Plėšrūnai RT – 0,102kg, 47 vieta.

Pirmo turo, mūsų ekipažų, rezultatai vidutiniški. Tačiau dviejų ekipažų rezultatai geresni nei vidutiniški. Matome , kad 700g padėtį lentelėje skiria net per 10 vietų,  o tai rodo, jog konkurencija bus labai didelė. Antrą dieną teko stipriai kovoti dėl savo taškų. Esame klubas, kuris žvejojame namų telkinyje, todėl juntame kitų ekipažų spaudimą. Dar vienas nemalonus momentas, kad net mūsų klubo ekipažai nepasitarę sugalvojo atsistoti taške, kuris pirmą dieną buvo rezultatyvus. Čia jie gavo pamoką, kad gali žinoti tašką, gali turėti greitą laivą, bet kai vieta nežinoma ir neištyrinėta labai lengvai gali ten nieko nepagauti, arba pagautos žuvys bus mažos. Tiesiog sugadino gerą tašką ir tiek. Po antros dienos nuotaikos geros. Pagauta gražių ešerių, plius įkrito bonusiukas – lydeka, o tai Plėšrūnai I ekipažui leido užsitikrinti visai neblogą vietą šiame etape. Antros dienos rezultatas: Plėšrūnai I – 4,022kg, 12 vieta; Plėšrūnai II – 2,342kg, 22,5 vieta; Plėšrūnai JV – 3,468kg, 25 vieta; Plėšrūnai MG – 1,544kg, 32 vieta; Plėšrūnai RT – 1,160kg, 40 vieta. Bendras etapo rezultatas ekipažams Plėšrūnai I ir Plėšrūnai JV leidžia užsitikrinti vietą kitų metų čempionate, o kitiems ekipažams nepavyksta perkopti keturiasdešimtuko ir dėl kitų metų teks kovoti atrankos etape.

Smagu kai varžybos vyksta namuose. Labai nustebino, po pirmo turo, vieno klubo nario žmonos lauktuvės iš namų – naminis kūgelis ir labai skanus pyragas, o po antro turo mus pasitiko kito klubo nario žmonos virta karšta sriuba ir desertui naminiai sausainiai. Tiesiog pasaka!